مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-05-21سياسي

"طرح ملی انتظارات مردم از دولت دوازدهم" اجرا می شود


رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) با تاکید بر اینکه این مرکز عملکرد جناحی ندارد، گفت: پیش از استقرار دولت دوازدهم طرح ملی انتظارات و توقعات مردم از دولت دوازدهم را اجرا خواهیم کرد.

- "طرح ملی انتظارات مردم از دولت دوازدهم" اجرا می شود رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) با تاکید بر اینکه این مرکز عملکرد جناحی ندارد، گفت: پیش از استقرار دولت دوازدهم طرح ملی انتظارات و توقعات مردم از دولت دوازدهم را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آغاسی در نشست خبری تشریح عملکرد مرکز افکارسنجی ایسپا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر به علوم انسانی بها داده شود می تواند پایه رشد و تعالی کشور باشد، اظهار کرد: خون تازه ای در رگ های علم نظرسنجی بعد از انتخابات 96 جاری شد و آشکار شد که این علم می تواند نقش موثرتری را ایفا کند.

رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران افزود: این مرکز از سال 80 در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ایجاد شد و در راستای چابک سازی و با تکیه بر نیروی جوان دانشجو در حوزه گردآوری اطلاعات و پژوهش در حوزه های مختلف به پژوهش می پردازد.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف به اجرای پیمایش و طرح های مختلف نظرسنجی پرداخته ایم، گفت: فرهنگ دینی و سبک های دین داری، مسائل خانواده و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"طرح ملی انتظارات مردم از دولت دوازدهم" اجرا می شود

"طرح ملی انتظارات مردم از دولت دوازدهم" اجرا می شود